Garantie
Wanneer je een defect constateert aan een artikel die je besteld hebt bij BXM-Horses en je vermoedt dat dit defect valt onder de voorwaarden van garantie, kun je dit bij ons melden via de mail (info@bxm-horses.nl)
Als geconstateerd is dat de melding gedaan is op basis van gegronde redenen, zijn de kosten voor oplossen van het defect voor rekening van BXM-Horses.
De melding dient dan wel te zijn gedaan binnen de garantieperiode. Indien je melding doet van een defect buiten de garantieperiode of de melding niet voldoet aan de voorwaarden voor garantie, zijn de kosten voor eigen rekening.
Uitgesloten van Garantie zijn alle schades veroorzaakt door:
- Opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik
- Nalatig onderhoud
- Gebruikelijke slijtage
Facturen
Het wijzigen van adresgegevens voor een zakelijke factuur is na het plaatsen van de bestelling helaas niet meer mogelijk. Zakelijke klanten ontvangen per e-mail een factuur van de geplaatste bestelling. Deze factuur is tevens opvraagbaar via de klantenservice van BXM-Horses.
Mail: info@bxm-horses.nl